სასწავლო კურსის მიზანი
სასწავლო კურსის მიზანია შეასწავლოს სტუდენტებს ობიექტურად ორიენტირებული, მოვლენებით მართული და ვიზუალური პროგრამირება Visual Studio .Net ის ბაზაზე C# გამოყენებით.
სწავლის შედეგები
სასწავლო კურსის ათვისების შემდეგ სტუდენტი შეძლებს: სახვადასხვა-აპლიკაციების შექმნას Visual Studio .Net ის ბაზაზე.
ლექცია
შესავალი NET პლატფორმაში
- რა არის .NET;
- რა არის ვიზუალ სტუდიო .NET;
- რა არის XML;
- .NET პლატფორმის სამუშაო გარემო.
Windows აპლიკაციის შექმნა
- მარტივი ფორმა;B
- Button, Label, TextBox ელემენტები;
- C. მიღებული კოდის ანალიზი.
Windows ფორმა
- თვისებები, მეთოდები
- მოვლენები
- · Button Click
- · Mouse Move
- · Mouse Click
- · Key Press და ა.შ.
- კოდის ანალიზი
Tag თვისების გამოყენება კალკულატორის პროგრამის სტრუქტურისა და კოდის მაგალითზე.
- პირველი ფორმიდან მეორე ფორმის პროგრამული გახსნა და მონაცემების გადაცემა. პროგრამის კოდის განხილვა. მოვლენების დეტალური შესწავლა.
- ფორმის ელემენტები ListBox, ComboBox,… პროგრამის კოდის განხილვა.
- ვირტუალური მოდელის განხილვა (ფაბრიკის მაგალითზე). პროგრამული კოდის ანალიზი. მენიუს შექმნა. Error Provider, KeyPress, Validating, Component, Collectioin განხილვა.
- შესავალი LINQ-ში (ენაში ინტეგრირებული მოთხოვნები.
LINQ-:ს კომპონენტები:
- LINQ to DataSet
- LINQ to Entities
- LINQ to SQL
- LINQ to XML
- LINQ to Objects
- მონაცემთა ბაზებთან კავშირი. დასაკავშირებელი მონაცემთა ბაზის შესწავლა. ბაზის ცხრილებისა და მათი კავშირების მომოხილვა. პროგრამული კოდის ანალიზი.
- მონაცემთა ბაზის დაკავშირება მონაცემთა პროვაიდერის საშუალებით. ბაზებთან მუშაობის ობიექტების მიმოხილვა. DataReader obieqti. Select ბრძანება. პროგრამული კოდის ანალიზი.
- მონაცემების მიღება და განახლება DataAdapter და DataSet ობიექტების საშუალებით. პროგრამული კოდის ანალიზი.
- მონაცემების მიღება და განახლება DataAdapter და DataSet ობიექტების საშუალებით. პროგრამული კოდის ანალიზი.
- ტიპიზირებული DateSet-iს შექმნა XML დიზაინერის გამოყენებით. პროგრამული კოდის ანალიზი.
- მონაცემთა ფორმის შექმნა ვიზარდის გამოყენებით.
- გამზადებული პროექტების დისტრიბუცია. საინსტალაციო აპლიკაციის შექმნა.
თემის დასახელება და შინაარსი
- პირველ ლექციაში მოცემული მასალის მიხედვით მაგალითებისა და ამოცანების რეალიზაცია კომპიუტერზე.
- მეორე ლექციაში მოცემული მასალის მიხედვით მაგალითებისა და ამოცანების რეალიზაცია კომპიუტერზე.
- მესამე ლექციაში მოცემული მასალის მიხედვით მაგალითებისა და ამოცანების რეალიზაცია კომპიუტერზე.
- მეოთხე ლექციაში მოცემული მასალის მიხედვით მაგალითებისა და ამოცანების რეალიზაცია კომპიუტერზე.
- მეხუთე ლექციაში მოცემული მასალის მიხედვით მაგალითებისა და ამოცანების რეალიზაცია კომპიუტერზე.
- მეექვსე ლექციაში მოცემული მასალის მიხედვით მაგალითებისა და ამოცანების რეალიზაცია კომპიუტერზე.
- მეშვიდე ლექციაში მოცემული მასალის მიხედვით მაგალითებისა და ამოცანების რეალიზაცია კომპიუტერზე.
- მერვე ლექციაში მოცემული მასალის მიხედვით მაგალითებისა და ამოცანების რეალიზაცია კომპიუტერზე.
- მეცხრე ლექციაში მოცემული მასალის მიხედვით მაგალითებისა და ამოცანების რეალიზაცია კომპიუტერზე.
- მეათე ლექციაში მოცემული მასალის მიხედვით მაგალითებისა და ამოცანების რეალიზაცია კომპიუტერზე.
- მეთერთმეტე რიცხვითი მიმდევრობების გენერირება. სათამაშო სიტუაციების მოდელირების ალგორითმები.
- მეთორმეტე ლექციაში მოცემული მასალის მიხედვით მაგალითებისა და ამოცანების რეალიზაცია კომპიუტერზე.
- მეცამეტე ლექციაში მოცემული მასალის მიხედვით მაგალითებისა და ამოცანების რეალიზაცია კომპიუტერზე.
- მეთოთხმეტე ლექციაში მოცემული მასალის მიხედვით მაგალითებისა და ამოცანების რეალიზაცია კომპიუტერზე.
- მეთხუთმეტე ლექციაში მოცემული მასალის მიხედვით მაგალითებისა და ამოცანების რეალიზაცია კომპიუტერზე.