Menu

.Net

სასწავლო კურსის მიზანი

სასწავლო კურსის მიზანია შეასწავლოს სტუდენტებს ობიექტურად ორიენტირებული, მოვლენებით მართული და ვიზუალური პროგრამირება  Visual Studio .Net ის ბაზაზე C# გამოყენებით.

სწავლის შედეგები

სასწავლო კურსის ათვისების შემდეგ სტუდენტი შეძლებს:   სახვადასხვა-აპლიკაციების შექმნას Visual Studio .Net ის ბაზაზე.

ლექცია

შესავალი NET პლატფორმაში

  1. რა არის .NET;
  2. რა არის ვიზუალ სტუდიო .NET;
  3. რა არის XML;
  4. .NET პლატფორმის სამუშაო გარემო.

Windows აპლიკაციის შექმნა

  1. მარტივი ფორმა;B
  2. Button, Label, TextBox ელემენტები;
  3. C.   მიღებული კოდის ანალიზი.

Windows ფორმა

  1. თვისებები, მეთოდები
  2. მოვლენები
  3. ·  Button Click
  4. ·  Mouse Move
  5. ·  Mouse Click
  6. ·  Key Press და ა.შ.
  7. კოდის ანალიზი

Tag თვისების გამოყენება კალკულატორის პროგრამის სტრუქტურისა და კოდის მაგალითზე.

  1. პირველი ფორმიდან მეორე ფორმის პროგრამული გახსნა და მონაცემების გადაცემა. პროგრამის კოდის განხილვა. მოვლენების დეტალური შესწავლა.
  2. ფორმის ელემენტები ListBox, ComboBox,… პროგრამის კოდის განხილვა.
  3. ვირტუალური მოდელის განხილვა (ფაბრიკის მაგალითზე). პროგრამული კოდის ანალიზი. მენიუს შექმნა. Error Provider, KeyPress, Validating, Component, Collectioin განხილვა.
  4. შესავალი LINQ-ში (ენაში ინტეგრირებული მოთხოვნები.

    LINQ-:ს კომპონენტები:

  5. LINQ to DataSet
  6. LINQ to Entities
  7. LINQ to SQL
  8. LINQ to XML
  9.  LINQ to Objects
  10. მონაცემთა ბაზებთან კავშირი. დასაკავშირებელი  მონაცემთა ბაზის შესწავლა. ბაზის ცხრილებისა და მათი კავშირების მომოხილვა. პროგრამული კოდის ანალიზი.
  11. მონაცემთა ბაზის დაკავშირება მონაცემთა პროვაიდერის საშუალებით. ბაზებთან მუშაობის ობიექტების მიმოხილვა. DataReader obieqti. Select ბრძანება. პროგრამული კოდის ანალიზი.
  12. მონაცემების მიღება და განახლება DataAdapter და DataSet ობიექტების საშუალებით. პროგრამული კოდის ანალიზი.
  13. მონაცემების მიღება და განახლება DataAdapter და DataSet ობიექტების საშუალებით. პროგრამული კოდის ანალიზი.
  14. ტიპიზირებული DateSet-iს შექმნა XML დიზაინერის გამოყენებით.  პროგრამული კოდის ანალიზი.
  15. მონაცემთა ფორმის შექმნა ვიზარდის გამოყენებით.
  16. გამზადებული პროექტების დისტრიბუცია. საინსტალაციო აპლიკაციის შექმნა.

 

თემის დასახელება და შინაარსი

 

  1. პირველ ლექციაში მოცემული მასალის მიხედვით მაგალითებისა და ამოცანების   რეალიზაცია კომპიუტერზე.
  2. მეორე ლექციაში მოცემული მასალის მიხედვით მაგალითებისა და ამოცანების   რეალიზაცია კომპიუტერზე.
  3. მესამე ლექციაში მოცემული მასალის მიხედვით მაგალითებისა და ამოცანების   რეალიზაცია კომპიუტერზე.
  4. მეოთხე ლექციაში მოცემული მასალის მიხედვით მაგალითებისა და ამოცანების   რეალიზაცია კომპიუტერზე.
  5. მეხუთე ლექციაში მოცემული მასალის მიხედვით მაგალითებისა და ამოცანების   რეალიზაცია კომპიუტერზე.
  6. მეექვსე ლექციაში მოცემული მასალის მიხედვით მაგალითებისა და ამოცანების   რეალიზაცია კომპიუტერზე.
  7. მეშვიდე ლექციაში მოცემული მასალის მიხედვით მაგალითებისა და ამოცანების   რეალიზაცია კომპიუტერზე.
  8. მერვე ლექციაში მოცემული მასალის მიხედვით მაგალითებისა და ამოცანების   რეალიზაცია კომპიუტერზე.
  9. მეცხრე ლექციაში მოცემული მასალის მიხედვით მაგალითებისა და ამოცანების   რეალიზაცია კომპიუტერზე.
  10. მეათე ლექციაში მოცემული მასალის მიხედვით მაგალითებისა და ამოცანების   რეალიზაცია კომპიუტერზე.
  11. მეთერთმეტე რიცხვითი მიმდევრობების გენერირება. სათამაშო სიტუაციების მო­დე­­ლირების ალგორითმები.
  12. მეთორმეტე ლექციაში მოცემული მასალის მიხედვით მაგალითებისა და ამოცანების   რეალიზაცია კომპიუტერზე.
  13. მეცამეტე ლექციაში მოცემული მასალის მიხედვით მაგალითებისა და ამოცანების   რეალიზაცია კომპიუტერზე.
  14. მეთოთხმეტე ლექციაში მოცემული მასალის მიხედვით მაგალითებისა და ამოცანების   რეალიზაცია კომპიუტერზე.
  15. მეთხუთმეტე ლექციაში მოცემული მასალის მიხედვით მაგალითებისა და ამოცანების   რეალიზაცია კომპიუტერზე.

კურსსზე რეგისტრაცია

(შეავსე ქვემოთ მოთხოვნილი ინფორმაცია და ჩვენ დაგიკავშირდებით)

მაგალითად: ( აიტი ინჟინერია)

Close Menu